Satu Minggu 3 Hari

Penulis : Cik Puan Masa : 11:52 AM Comments : 12 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Setelah seminggu 3hari cik menanti,akhir nya sampai jugak.
Sissss okjeee...ooooooo sis okjeeeeee...ni hah cik nak kasik khabar tentang 'sesuatu' yang sis pos aritu.Cik tak puas hati ni hahhhh...bukan tak puas hati dengan 'sesuatu' tu ek..jangan salah paham..kehkehkeh
envelope di buka!
Heiiiiii...tak jujur jugak lah posman ne.Nak jugak dok sibuk2 isi kandungan dalam envelope tu kan!hishhhhh.

Hahhhhh...posman-posman seluruh dunia..Ni lah dalam envelope tu.Puas hati???Puas hati baca surat cinta owang??kehkehkehhh...surat cinta lah sangat..Sis okje,betoi tak dalam envelope tu 5 benda ne jea??kalau kurang satu memang abang posman curik letewwwwwww..

Buat Sis okje,yang cantik manis,menawan & baik hati.terima kasih daun keladi..kalau ada kirim lagi(mengadeeee)Jangan sogan-sogan kirim lagi,cik sudi terima jeaaa.yewwwwww...fridge magnet tu dah selamat cik lakat kat peti ais MIL cik..berseri-seri jugak peti ais tu..kehkehkehhh

Nota Jari kaki : wahai posman-posman sekalian.buat kerja tu biar becus dongggg >,<



12 comments:

  1. salam.. cik a kita dpt hadiah jgn marah2 senyum3lah hee.. byk hadiahnya..

    ReplyDelete
  2. nasib baik bukak jer...kalau dia ambik mau menangis kot!

    ReplyDelete
  3. Yuuuhuuuuu okje datang ni, hok hek...hok hek.... malu mak... syukur dah terima benda yg cinonet tu dengan selamatnya ....hehe biasa le cik ..... agaknya dia ingat jongkong emas kot haha

    Moga ukhwah terjalin sampai bila2 yeh!...

    ReplyDelete
  4. pos pun kekadang tak boleh diharap jugak kan.... takut ada yg tak amanah......

    ReplyDelete
  5. laa... terbukak kot..xkan la posmen nk bukak tgk... ish..kalo betul x baik tau itu posmen... tp alhamdulillah brg2nya ada... kalo kurang tu, p mintak sis okje yg lain..hahahaha...

    ReplyDelete
  6. @hainom OKjeseb baik sis tak pos sekali jongkong emas kite tu kan...tak pe lah simap je lah kat bank...cehhhh...caM betol je....

    ReplyDelete
  7. @Deqla ManjewCik rase ade lagi kurang kut....chongsam cik hilang...cene ne???kegkehkeh

    ReplyDelete
  8. erkk sibuk jugak pakcik posman tu bukak2 envelop org.
    kalau surat cinta kan ke bocor rahsia.hehehe ..

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum, saya singgah sambil follow blog ni :)

    ReplyDelete
  10. wah tahniah cik...byk tu sekali dapat...hehe biarlah abg posmen tu nak intai2 je tu.... :D

    ReplyDelete
  11. blm lg terkena la ngn sya,abg posmen jht cm tu..hehehe amboii byknya hadiah dia:) best2..senyum ok..eheeh

    ReplyDelete
  12. salam
    Tahniah dapat ole2 dari hainom okje.jeles tau ta x dapat.hehmdhehehehe

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee