Nutella Sudah Sampai

Penulis : Cik Puan Masa : 6:30 AM Comments : 9 Labels :

Satu..satu...saya sayang miza..
Dua..dua...sayang miza comei..
tiga...tiga sayang-sayang miza..
Satu..dua..tiga...sayang miza sangat..kihkihkih..Balik ke dunia kanak-kanak jap..
Miza...miza..miza...akhirnya sampai jugak benda ne kat tangan cik.Alhamdulillah..Semoga  terbuka seluas-luasnya pintu rezeki miza dan famly..Cik tahu benda comei dua ketul tu mesti miza yang buat kan..Comei lah..cik suka..Nak gantung kat handphone,rasa sayang pulak.Yaelah,cik ne cuai orang nya,letak hp kadang atas dapur,atas peti sejuk..nanti termasak pulak benda comei tu.So,cik buat keputusan masukkan ke dalam box.Kumpulkan bersama hadiah-hadiah dari kengkawan blogger yang lain.Nanti tua boleh tunjukkan kat anak-anak..kihkihkih
terima kasih daun keladi,habis nutella ini bagi lagi..kikikikiki

Sempena apa cik dapat ne cik tak tahu lah.Mungkin sebab miza simpati kut,sebab cik tak jumpa nutella kat tempat cik.Seryes,benda ne memang susah nak cari,nasib baik lah miza kirimkan.Jakun jap cik..mihmihmih
Ne pon somi yang tolong amik kat pos tadi.Dah seminggu kat pejabat pos,ingakan tak sampai.Rupa nya mereka tak hantar ke rumah,ntah napa.Sampai jae tadi somi bagi cik "amik ne minyak wangi" kata nyaaa.Somi ingatkan perfum kut.hihii.Okbaiiii...



Nota Jari Kaki : Ne lah untung nya jadik blogger.Dapat ramai kengkawan yang baik-baik belaka...weeeeweeeee^^

9 comments:

  1. cayang miza je ker..?? hihihi... acah je, tahniah cik.. boleh buat sapu sapu roti minum pagi..

    ReplyDelete
  2. alolololo...alhamdulillah...rezeki tu cik :)

    ReplyDelete
  3. Wah bestnya...kat cne sergah da jual tu cik tpi lya x pernah bil lagi hihi

    ReplyDelete
  4. wahh ! untung nie...leh makan dengan roti...sedap ! x pun makan mcm tu jer cik puan....hehehe...nak cikit cik puan...

    ReplyDelete
  5. heheee...!!malu2!
    saje nak buat suprise dekat cik :pp
    harap cik suka...!
    hikhikkk..

    ReplyDelete
  6. oh lupa nak cakap!
    kite pun sayang cik jugak sangat sangat sgt sgt sgt sgt!!!!
    hikhikkk

    ReplyDelete
  7. jgn lupe syg deqla jugak k.. haha :)

    ReplyDelete
  8. Wah rezeki melayang layang ni cik...TQ Miza bagi pihak Cik hehe
    Nape Cik ?ngidam ke?

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee