Keyword Untuk Minggu Ini

Penulis : Cik Puan Masa : 10:24 AM Comments : 6 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Keywords untuk minggu ini..
Nampak nya keyword lucah masih lagi bertengkek kat blog cik ne.Dan keyword "mana yang paling cantik putri duyung antara yg 3" eeekkkellllleehhh....bersoal jawab pulak dia kat blog cik ne..hahhahaha..Ada-ada jae lah..
Dugaan bertunang nampaknya masih lagi berada di kedudukan teratas.Dah lama cik perati..Ramai sangat kut yang tengah bertunang sekarang ne..hahahohohihihihuhuh..ok bai...........

6 comments:

  1. Haha. Lucu2 bah keyword org cari ni cik..yg lucah pun mo di cari.. br blog kita plak yg di masuk. .hahaha. .

    ReplyDelete
  2. salam weekand cik..
    kompom lah cik..keyword bertunang yang teratas..kan musim cuti sekolah ni,so ramailah makan nasi minyak dan mengikat tali antara dua hati ( betunang) hehe..
    yang keyword lucah tu..biasalah tak kan drop punya :)

    ReplyDelete
  3. mmemacam keyword ader klakar lak tu...tunang blog pun ader...blog lucah tu yang melampau tu kann..

    ReplyDelete
  4. Sya punya keyword..salad je..huhu

    ReplyDelete
  5. ish2... yg lucah2 jugak org suka cari eh.. sape la yg cari tu eh.. x malu betol.. haha

    ReplyDelete
  6. cik Okje punya tak habis habis pasal mesin basuh dan Kamdar hehe...ni blog ke Nuffnang punya ni?

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee