Entry terakhir CikPuan

Penulis : Cik Puan Masa : 3:00 PM Comments : 22 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Perhatian!!Perhatian!!
Cik nak buat announcement ne..Harap korang sediakan tisu sebelum baca entry ne ea.Kalau tada tisu,pinjam cawat adik jae lah buat lap air mata...T,T
crying gif photo: Crying Crying.gif
Orite...hari ne cik umumkan bahawa...bahawaaaaaa...bahawasanya ini adalah entry terakhir cik..Huwaaaaaaaaaaaaaaaaa.(Lap air mata)Cik mintak maaf sangat-sangat jika ada salah silap selama cik berblog ne.Yaelah kan kekadang cik ne taip ikot suka tangan jae komen blog korang.Kekadang cik terkasar,tapi korang tak penah amik hati..Korang layan jugak cik..

Cik tahu...Cik banyak silap kat korang..Selalu taip entry ikot sedap hati jae.Walaupon bosan...korang tetap komen dan walaupon takda hadiah macam blogger-blogger lain..Cik tahu..Cik tahu bahhhhhhhh...nah kan keluar sudah sabah cik...
Ok stop nanges..Buruk oke!*Bajet top*
Ehhhehhh...ada ka yang nanges bebetol ne??Hhahaha..ok tak da jugak yang nanges.Kalau ada tu tipu tu...hahah..Sebenar nya ne entry terakhir cik buat tahun 2013.Yaelah kan esok kita dah masuk ke tahun baru 2014..

Azam????Tahun ne tak da azam seperti tahun-tahun yang lalu.Sebab tahun-tahun yang lalu azam cik yang hanya satu ne tak penah lagi tercapai..Berapa tahun dah azam cik tu terkubur.Nak tahu apa azam cik??Nak tahu sangat ka??Mehhhhhh cik bisik...Tapi janji jangan gelak tauuu...
Azam cik dari tahun lalu..lalu..lalu dan lalu lagi..Nak kurus,nak dapat badan yang langsing menawan dan debabommm..Tapi tak penah tercapai,malahan semakin gemuk..gemuk dan gemuk.Tapi tak dalah sampai obesiti sangat..Gemuk-gemuk comei lah..ehhh comei ka??hahahhahaa..Apa tak nya bila makan tak ingat dunia,bila dah hujung-hujung tahun macam ne baru TERingat azam cik tu...menyesal tak ke sudah...hahahohohohihihi
Jadi untuk tahun ne...cik tak pasang azam lagi cuma pasang niat jae nak menjadi lebih baik dari hari-hari yang lalu..Nak perbaiki setiap kkurangan diri.Paling penting,cik nak jadi isteri solehah buat seami tercinta...cewahhhhh....




Nota Jari Kaki : Guysssss.....selamat menyambut tahun baru.Dan selamat menghabiskan cuti anda.Lepas ne bizi balik hantar anak ke sekolah kan..okbai

22 comments:

  1. Replies
    1. Selamat tahun baru DIM...
      Ahaaaaa.....ada plan untuk 2014 kan...

      Delete
  2. Selamat tahun baru kak... moga thun 2014 lebih baik..insyaAllah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. InshaaAllah abak...
      Selamat tahun baru jugak :)

      Delete
  3. Slmt thn baru cik puan..bikin saspen je ni.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhehh,...suspen ke...huahuahuaaa

      Delete
  4. hahaha..mula2 sedih tau! tipah tertipu den non..haha
    teruskan menulis ya cik.. moga azam tahun baru nti tercapai hendaknya...
    mo kurus tu..kakak pun mauuuuu...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaa...tipa tertipu kan kak :P
      #nda [payah lah kurus kak....makan jak lah..

      Delete
  5. hepi new year dear...

    Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

    ReplyDelete
  6. Selamat tahun baru..meh kita pakat pasang azam baru..marilah kita sesama jadi isteri yang solehah buat en suami kita insyaalah..

    ReplyDelete
  7. cik jgn nages2....kuatkan semangat....maju kehadapan...semoga dapat kurus nanti...chayok2...Happy New Year 2014...weee

    ReplyDelete
  8. cik dah buat miza sedih taw mula2 baca entry ni,,huwaaa!!nasib baik la untuk tahun 2013,terkena..hahaa!selamat tahun baru cik ^ ^

    ReplyDelete
  9. Cik ni nakal tau... kakak ingatkan betullah nak 'resign' jadi blogger hahaha...
    Apa-apa pun selamat tahun baru juga dari kakak.
    Moga tahun ini lebih baik dari yg lepas-lepas ye..

    ReplyDelete
  10. selamat tahun baru cik, moga tercapai segala azam :)

    ReplyDelete
  11. uiss cik ni hampir nk sambar napkin tau !! nak lap airmata yg tak berapa nak kuar ni hehe..
    happy new year cik..teruskan azam cik gudluck :)

    ReplyDelete
  12. Selamat tahun baru Cik....psst ,,...sama le ...tak pernah tercapai azam nan satu tu haha....time makan lupa dah azam tu....lepas makan ingat balik hehe...senang cite tak yah jelah azam tu hehe

    ReplyDelete
  13. dah tau awal2 dah cik tipuuuu...dah tau dah entri terakhir tuk tahun 2013.. hepi new year ye cik....

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee