Test Kecekapan Otak II

Penulis : Cik Puan Masa : 12:38 PM Comments : 8 Labels :
Assalamualaikum wbt :)


 Guyssss....Cuti-cuti ne mesti ngadap lappy kan.Apa kata korang uji minda korang..Cik nak korang sebut ikot warna ek bukan ikot ayat kat bawah ne...
ehhhehhhhmmmmmm...amcam mesti ada yang tersasul-sasul kan..Cik dah 3kali cuba dan ternyata masih gagal..hahahhaaa
Di katakan otak kanan korang sedang cuba untuk mengatakan warna.Manakal otak kiri korang sedang cuba mmbaca perkataan..





Nota Jari Kaki : Weeeeiii...pegi try balik..try sampai dapat tau...hihiihii okbai.

8 comments:

  1. hahaha...berjaya lah cik..tapi ambil masa mo sebut....hihi

    ReplyDelete
  2. hai cik..

    hehe..nampak na minda aq tergangu ni..dah 2,3 kali ulang pon still fail huhu sadis sungguh aq ni kan ! :)

    ReplyDelete
  3. Assalammualikum..cik puan...sya cuba2..hehe..ada jgk yg tersasul.hehe:D

    ReplyDelete
  4. banyak jugak yang salah ni...aduyai...

    ReplyDelete
  5. berjaya.. cuma lmbt benau nak nyebutnye.. haha..

    ReplyDelete
  6. kalau buat sepuluh kali ni cik terus masuk tg Rambutan haha.... bikin Okje fenin je tengahari tengahari gini cik oiiii...

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee