BE Nuffnang

Penulis : Cik Puan Masa : 5:30 AM Comments : 15 Labels :

Semalam blogwalking tetiba keluar pulak notis ne..
Terkejut beruk cik..Rupanya wifi terconnect kat wifi sekolah..Kohkohkoh.Padan muka!siapa suruh guna wifi sekolah sewenang-wenang nya..Maaf cekgu,cik terpinjam wifi korang jap.Wifi kitaorang buat hal lah pulak...huhuhu
Orite...bebaru ne cik  pernah story pasal nuffnang cik yang senyap tanpa BE kan.Hahhhhh bebaru ne baru on going.Apa-apa pon Alhamdulillah lah kan walaupon nilai nya sikit tapi bertambah jugak nuffnang cik yang seciput tu..



Nota Jari Kaki : Kalau sudi klik-klik lah tabung cik tu yae....makasih ;)

15 comments:

  1. hai cik ^_^
    lawak la cik ni..hehee..
    rezeki cik tu.. :)

    ReplyDelete
  2. hihi.. boleh pulak terconnect wifi skolah... adan muko tu.. haha... tahniah yer dah dpt BE.. :)

    ReplyDelete
  3. ok dah klik popular cik satu... ooopss tengok tu tadi dok terkejut jugak apahal blog ayut jadi macam tu, oh rupanya begitu...tanjat iolss tau...ha ha ha...

    ReplyDelete
  4. Wifi pun bukan bayar kan tak apalah..
    Nuffnang tengah bermurah hati sekarng ni Cik
    Ramai taman-teman yg dapat sama juga. Alhamdulillah - rezeki

    ReplyDelete
  5. Be kita sama cik..semangatcsikit nak berblog..

    ReplyDelete
  6. tahniah leer cik..nuffnang dah masyuk..akak je ni yg tak lekat2 hehe :D
    sudi sangat cik oii..akak klik ni eah ! hehe

    ReplyDelete
  7. kat sklh ni pon gne 1bestari.. fb dh kene block sbb suke sgt online fb gn wifi sklh.. haha

    ReplyDelete
  8. amboiii cikk...senyum lebar lah en Nuff sdh masuk balik... mudah2an berganda2 lah ya rezeki...aminnnn... :)

    ReplyDelete
  9. olololo bestnyaaa,bila lah yg cikji pulok nok on going kihkih

    ReplyDelete
  10. untungnya cik.. mama double klik untuk cik tau...

    ReplyDelete
  11. Sudi je klik....tp tulah sempat bw pun memlm sebelum nk tidur guna hp....macamana nk kliknya....

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee