Salam Jumaat

Penulis : Cik Puan Masa : 10:46 AM Comments : 24 Labels :

Salam jumaat guyssss...
Banyak pengajaran yang kita boleh amik dari gambar ne kan.So,jom sama-sama perbaiki diri dan hiasi peribadi :)


24 comments:

  1. betul tu cik, mendalam maksudnya...Salam Jumaat Cik ku sayang...

    ReplyDelete
  2. erm.. tu lah kan cik... muhasabah diri kita...
    ambil pengajaran dari gambar di atas....
    Salam Jumaat:)

    ReplyDelete
  3. salam Jumaat cik.. sama2 memperbaiki diri ke arah yang lebih baik :)

    ReplyDelete
  4. kalau anak tu sayangkn ayah dia mesti tutup aurat kn cik,
    thanks ingatkn cik :')
    salam jumaat

    ReplyDelete
  5. Muhasabah diri ni Cik.... Alhamdulillah kita kena sayang suami dan ayah kita cik :)

    ReplyDelete
  6. yang baik pasangnya yang baik juga :)

    ReplyDelete
  7. salam jumaat cik... gmbr no 2 tu jelas nyata kan.. sedih la ramai pompuan melayu dah terpesong jauh akidahnya...

    ReplyDelete
  8. salam jumaat .. ^^ sama2 muhasabah diri di dunia pinjaman ni.. ^^

    ReplyDelete
  9. semuga kita tak tergolong dlm golongan itu

    ReplyDelete
  10. muhasabah diri. Moga jd pengajaran untuk kita semua

    ReplyDelete
  11. Takutnya kakak sebab kakak punya 3 anak dara yg masih dlm jagaan sekarang ni Cik..

    ReplyDelete
  12. Moga diberikan hidayah kepada kita dan merekakan Cik....

    ReplyDelete
  13. deep meaning . hee . semoga dijauhkan dripada perkara yang dimungkari Allah.

    ReplyDelete
  14. nice sharing cik. minta dijauhi perkara yang tak elok..

    ReplyDelete
  15. mendalam maksud dia nih, hihi. yelaa kan sekarang nih, byk baca nnti saya tutup aurat lepas kawin tapi. sebelumm kawin xingat pula dgn bapa tggung dosa dia. haishh. geram pula aku.

    ReplyDelete
  16. Cabaran mendidik anak masakini.. Usaha dandidik betul2, dah tak bleh, doa je senjatanya

    ReplyDelete
  17. sedihnya.. tengok gambar kat atas tu..

    ReplyDelete
  18. moga-moga kita semua terhindar dari perkara yang macam tu. Kita yang sebagai pompuan pun kekadang malu tgk. Nauzubillah

    ReplyDelete
  19. Yup..anak perempuan tanggungjawab seorang ayah . kalau xsyg diri pun sygi lah ayah y dah byk berjasa pd kite..=)

    sedih tgok wanita2 skrg..semoga kite terhindar drpd sebarang kemurkaan..

    ReplyDelete
  20. nice sharing....itulah dunia realiti sekarang.....

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee