Wordless Wednesday

Penulis : Cik Puan Masa : 6:00 AM Comments : 19 Labels :

Ya Allah...betapa aku merindui nya :'(

19 comments:

  1. kita pasti kan merindui org yg kita syg yg dah tak bersama dgn kita lagi.. begitulah perasaan deqla yg rindukan kedua org tua deqla.. atau mgkn lebih lagi... Al-fatihah....

    ReplyDelete
  2. al-fatihah..kenapa sicomel... :(

    ReplyDelete
  3. Comel macam ini manalah tak rindu Cik..

    ReplyDelete
  4. Siapa ni cikpuan? sedih pula :-(
    Al-Fatihah

    ReplyDelete
  5. Al-Fatihah....

    In Shaa Allah.... ^_________^

    Bahagia dunia akhirat,...

    ReplyDelete
  6. comei...nyenyaknya...rasa macam nak join...^_^

    ReplyDelete
  7. Ya Allah.. kak ndak tau cerita sbnr ni Cik.. baby siapa ni???
    Al-Fatihah... sabar ya,..

    ReplyDelete
  8. Ya Allah , comel =) bau syurga . Al-fatihah

    ReplyDelete
  9. comelnya Baby...InsyaAllah...syurga tmptnya :)

    ReplyDelete
  10. Dah baca entry tu... Takziah kak.. :'(

    ReplyDelete
  11. sabar ye cik...ct pon baru khilangan ayh trsayang...stiap y hidup pasti akn mati...cume cara bgaimana atau bile kite x tau...Allah maha mengetahui....al fatihah

    ReplyDelete
  12. Al-fatihah..siapa ni cik.. :'(

    ReplyDelete
  13. mama tak mahu tanya kenapa.. sebab mama akan kalah dengan jawapan.... al fatihah buat sicomel...

    ReplyDelete
  14. al-fatihah akak,insyAllah syurga tempatnya si comel ni :')

    ReplyDelete
  15. takziah dear.. bru ari ni zara dtg lawat cik puan kat sni.. kemarin busy mmnjg, online skejap..tp kat insta on9 lebih.. ^^

    ReplyDelete
  16. Comelnyer dia...cik...alfatihah

    ReplyDelete
  17. Sekejap jer Allah pinjamkan dia untuk family cik tapi kenangan bersama dia tetap dlm ingatankan....Redhokan ajelah cik

    ReplyDelete
  18. Allah beri pinjam seketika..insya Allah ad rezeki yg lain..tp ank sape ye cik ni?

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee