Manfaat BR1M

Penulis : Cik Puan Masa : 5:30 AM Comments : 15 Labels :

Semalam cik blogwalking.Terbaca pulak entry ezy yang dah merembat cara sopan menggunakan Br1m mereka.yeahhhh...puan ezy betol-betol memanfaatkan Br1m dengan benda-benda yang berfaedah.Cik pon nak jugak share ke mana hala tuju perbelanjaan br1m cik..Cehhhhhhh...
Mula-mula cik rembat tudung macam dalam gambar ne.kaler merah..Oppssss...sebelum tu,untuk pengetahuan korang cik dapat Rm300 untuk yang bujang.Sebab tyme cik isi tu cik masih bujang trang tang tang lah kenen.Sekarang ne dah berlaki malas nak pegi lhdn tukar status.hihiihih
Memandangkan kasut kuda hitam somi dah terkoyak sebiji,cik pon sedekahkan lah kat somi lebihan duit tu buat tukar kasut kuda hitam nya..ok br1m cik dah sapsapsoiiiiii dah...
Br1m somi belom masuk(ntah dapat ke tak)Dan hari ne dapat pulak surat saman dari abam polis sebab melekatkan sesuatu di cermin tingkap kenen-kenen nya.Tak pa lah,bukan rezeki kut..Bayar jae lah kan dah salah sendiri,nak buat macam mana.Oiiiiii...Oiiii....fikir positive jae lah,apa lah korang ne......kohkohkoh
Korang pula amacam?Dah dapat??Dah habis blanja??Mesti ada yang tak dapat jugak kan sebab gaji beso,tak macam cik neharapkan gaji somi jae..huhuhu.




Nota Jari Kaki : Rezeki tu datang dari Allah..Bersyukurlah dengan rezeki yang kita dapat hari ini.okbai.

15 comments:

  1. laa..cik nih..sygnya x pi tukar status... kalo x dpt lagi lebih...tp hubby cik lah kena mohon..ish nk kena report LHDN ni.. kihkih..kami lom dpt lagi ar cik... kan dah bgtau dlm entri dulu tu, x update no akaun bank pun..so tgu berperingkat... hmmm lama gak rasanya nk tunggu tu sbb mmber2 yg tunggu berperingkat mcm kami ni pun x dpt lagi.. huhuhu.. redha jelah...

    ReplyDelete
  2. guna brim sebaik2nye.. hehe.. saye pnye duit brim ade lg sepruh.. xtau nk beli ape..

    ReplyDelete
  3. Manfaatkan duit yg dpt ke jalan betul oklah Cik.
    Kakak ni dah tua kerja pun dah berpuluh tahun memanglah tak layak.. Kelak Cik dah usia 40an pun dah tak layak macam kakak mestinya...

    ReplyDelete
  4. OK jugak lah tu...sekurang2nya BRim diguna sebaik mgkin cik...tapi tudung tu mengancam lah colour merah! hehe.. Kak kalik thn ni ndak dpt sdh..ndak layak sudah...haha...tapi klu masih dpt, terima jak....hihi

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..
    wah masih blom tkr status ek...
    umpph..akak masih belom dapat brim tu..
    cantik tudung merah menyala

    ReplyDelete
  6. awat cik tak renew profil BRIM tu..rugi la cik RM 650 banyak tu cik..

    uwahh merahnyer mak ngah..Fareeda kau !

    ReplyDelete
  7. kita dapat voucher je gamaknya..hihihi :D

    ReplyDelete
  8. manfaatkn brim scukup nya.., hhehe

    ReplyDelete
  9. saya pun belum dapat br1m lg cik.. hehe

    ReplyDelete
  10. wahhh! dapat br1m ya...tahniah ! kita x layak cik puan....sedey ! nak jugak...nak jugak...tapi kan cik puan i like your tudung sebab mesti class klu cik puan pakai...nanti snap satu pic okey...ehh ! kene saman pulak...choi laaa....klu dah rezeki tak kemana...

    ReplyDelete
  11. Bunda dah dapat dah...Alhamdulillah...walaupun sedikit dimata orang tapi bagi Bunda yang tak berada ni RM650 tu sangat besar dan bermakna sekali...lepas lah nak buat kenduri arwah sikit nanti..

    ReplyDelete
  12. Cik...okje lagi kesian ...dahlah harap gaji laki pas tu tak dapat duit Brim pulak....ha? mana yang paling kesian? Bukan okje ke? hoho ....Nasib OKje tak berkenan dengan tudung fareeda tu
    Sedekah yg plaing baik bagi isteri tu ....sedekah kpd suaminya....kata Ustaz le...

    ReplyDelete
  13. rezeki tu cik,cepat pakai..miza nak tengok merah mak ngah tu..hehe ^_^

    ReplyDelete
  14. ok dah tau nape cik x dpt.. maybe sbb cik dah dpt hok bujang.. so dia semak la kot..maybe la..

    ReplyDelete
  15. Akak da dpt.xcm thn lpas,thn ne trus msk akaun..akk bli brg kmas,slbhny bli tdng dn kprluan len

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee