Tak Sabar

Penulis : Cik Puan Masa : 6:00 AM Comments : 21 Labels :

Maaf semalam tak berentry tapi tak bermakna cik tak blogwalking.Cik ada blogwalking cuma lambat sikit lah.Start 3hari yang lalu cik dah adjust jadual cik..Bila cik berentry..bila cik berfacebook..bila cik berblogwalking.Ada kerja lain yang cik nak sattlekan..
Siapa tahu apa benda kat atas ne?Itu ada lah iklan perumahan yae darlinksss.Mesti korang tahu kan kenapa cik kumpul iklan2 tu semua..
Beberapa hari ne cik bizi temankan somi pegi jumpa pemaju.In shaa Allah ada rezeki nak beli rumah lah.Tak sabar(Kasi besar sikit ayat tu biar korang nampak..hahahha)rasa nya nak duduk rumah sendiri.Semoga Allah permudahkan lah urusan kitaorang laki bini..
Sekarang semua orang berebut-rebut nak beli rumah.Yelah kan rumah dah naik harga.Rumah kecik jae pon tapi harga ribu-reban.Nampak nya kena ikat perut lah kitaorang laki bini kalau macam ne.Kena makan pasir jae lah sepatah kata mamazir..kohkohkoh.Tak perrr lah mak..cik redho je lah...



Nota Jari Kaki : Exaited sangat somi cik cerita tang rumah ne.Tak sabo rasa nya nak mendeko..

21 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah pagi sabtu Cik Puan...semoga dipermudahkan segalanya...amin..

    ReplyDelete
  2. tak mampu lagi nak beli rumah...:(

    ReplyDelete
  3. bior kecik cik..janji hepi hehe..
    semoga dipermudah segala urusan jual beli rumah ye cik..:)

    ReplyDelete
  4. smge dipermudahkan..
    best dpt duk umh sendiri kan.. =)

    ReplyDelete
  5. Wah. .best tu cik..mudah2an urusan beli rumah di perrmudahkan ya cik. .mmg best ada rmh sndiri..hehe. .

    ReplyDelete
  6. Waaahhhh.. rumah baru... yeahhhh! :)

    ReplyDelete
  7. Ayut pon nk jgk...doa byk2x dulu moga dilimpah ruahkn rezeki utk beli umah..amin

    ReplyDelete
  8. waaaaaahhhhhhhhhhhhh...... tahniah dear..

    ReplyDelete
  9. bestnya rumah baru...memang tak sabar kan

    ReplyDelete
  10. Hehe.....laki mak belum berhenti keje lagi so....sampai masanya lagi mak makan pasir lagi......
    Mmg syok woo duk rumah sendiri apa tah lagi rumah baru...moga cepatlah dpt membeli Cik...

    ReplyDelete
  11. Hehehe.....x sabar yeee...in sya allah klu ada rezeki x kemana....memang skrg harga rumah mahal.....ahaks

    ReplyDelete
  12. taniah cik^_^
    best nya duk rumah baru..
    tula,sekang ni rumah..mahalnya..
    nnti miza nanti x taw la..hehhe :p

    ReplyDelete
  13. Moga dapat rumah impian... dalam keadaan ekonomi sekarang rasanya... dapat sebiji rumah pun dah bersyukur sangat2kan?

    ReplyDelete
  14. wah...da nak ade rumah sendiri . seronoknyerrr.. eh? dah kahwin kan..bole la fikir semua2 mcm ni . hehe . =)

    ReplyDelete
  15. selamat memilih rumah idaman dear.. ^^

    ReplyDelete
  16. cik puan berapa harga rumah kat sabah yea...?

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah.. ada rezeki cik nk beli rumah sendiri kan... heaven tau dok rumah sendiri ni.. kitalah raja dlm rumah.. kehkehkeh... rumah deqla pun kecik jer.. beli yg mana mampu jer la.. ada rezeki, boleh beli lagi.. kan..

    ReplyDelete
  18. Tahniah cik...nanti akak pi sabah boleh la menyinggah...hehe

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah... Rezeki Cik.. besnya ada rumah sendiri...heehehehehe..

    ReplyDelete
  20. Mmg impian stp klrga pnya uma sndri..best kn sbb deko2 ikt plhn dn citarsa sndri.mga sgalanya dipmudahkn cik.. :)

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee