Hanya Sekadar Mimpi ;)

Penulis : Cik Puan Masa : 8:34 AM Comments : 15 Labels :
Assalamualaikum wbt :)


Darlink..darlink..intan payung..pengarang jantung..Selamat bercuti.
Chewahhhhh....bukan main semangat cik nak berentry hari ne kan.Hanya kerana satu mimpi sahaja,sangat memberi semangat yang membuak-buak dan senyum sampai ke telinga cik pepagi ne.....
Macam ne cerita nya...
Semalam sebelom tido cik bual-bual dengan somi cik pasal preggy ne.Opppssss....cerita pasal preggy lagi.Harap korang tak bosan lah yae.hewhewhewww.Semalam Fil cik ada puji somi cik depan kitaorg,Jadi cik pon sakat lah somi cik..
Cik : Bangga lah tu,bapa puji tadi.
Suami: Ehhh...tak lah.Tak payah puji pon memang abang dah tahu kenyataan nya(masuk bakul pulak somi cik ne...aihhhhh)
Cik: Ellehhhhh....tapi sayangggggg....satu jae kekalahan abang.Abang belom dapat kasi cucu.(saja nak sakat somi cik.Kasi dia keluar bakul jap)
*Encik somi gelak jap*
Suami : Biar lah...Rezeki Allah yang tentukan.Bukan kita..
Tepek gambar baby lagi supaya korang tak baca entry melalut cik :D
Sambil cerita semalam cik doa dalam hati "kalau cik preggy,mintak Allah tunjukkan malam ne(maksud cik semalam lah sebelom tido)Kalau tak preggy,mintak di tunjukkan jugak..
Dan........lepas solat subuh tadi cik sambung tido.Cik mimpi cik terberanak..Cik ulangi lagi..cik terberanak tetiba.Tanpa cik tahu cik preggy,semua pon tak tahu termasuk somi cik,famly cik,mil fil cik.tetiba jae keluar baby.Lagi-lagi baby tu kenen senang jae nak keluar tanpa ada rasa sakit sikit pon.Lahaiiii...boleh pulak macam tu kan.Dasyat sungguh mimpi cik...kohkohkoh.Penangan tido lepas solat subuh..Burok perangai :D
Bila cik cerita kat somi tadi..Dia gelak...ok..sekian dan terima kasih..Korang tepuk tangan lahhhhh...penat cik lakonkan balik pasal mimpi cik ne..hahhahaa..okbai..

15 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee