Jika Di Terbalikkan

Penulis : Cik Puan Masa : 1:58 PM Comments : 12 Labels :
Assalamualaikum wbt :)


Pernahkan anda terfikir jika dunia di terbalikkan apakah yang akan terjadi?Apakah yang akan terjadi bila manusia menjadi hamba bagi tumbuhan dan haiwan?

12 comments:

  1. Aaaaa...huhuhu..tak tau nk komen apa..hehe

    ReplyDelete
  2. pernah jugak terpikir macam ni..tak la apa akan jadi cik..huhuu

    ReplyDelete
  3. alaahaaiii.. pelik sungguh nih.. x menahan tgk gmbr tabung manusia, si khinzir yg menabung.. hihihihi... apapun ciptaan Allah tu kan sempurna... sbb tu Dia jadikan yg mcm sekrg ni..

    ReplyDelete
  4. Allahu Akbar... Mahasuci Allah yang menciptakan manusia dengan sempurna.. sdih bila melihatnya... Kita banyak sangat merosakkan muka bumi Allah... Mengasihani makhluk adalah stu tuntutan agama... In Shaa Allah...
    tq kak,muhasabah..

    ReplyDelete
  5. hehe tak pernah terfikir...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee