Nasi Ayam Campak

Penulis : Cik Puan Masa : 11:23 AM Comments : 19 Labels :
Assalamualaikum wbt


Pssstttt...cik manfaatkan masa untuk taip entry ne.Alah kojap jae makkk sambil2 tunggu ayam masak kat dapur tu hahh...
Pinjam gambar dri google jap
Cik masak nasi ayam ne mak oiiiiiii...Resepi antam jae labuuuuuu..Hahahhaaa...Campak-campak cenggitu jae lah.Yang ponting boleh masuk kat perut kan mak kan..Nanti dah siap cik share kat sini..Kalau mama cik kata sodap,somi cik kata sodap,Orang kampung cik kata sodap cik share resepi kat sini ek..


Nota Jari Kaki : Ehemmmmehemmmm...hutang blogwalking yewwwww :D

19 comments:

  1. hahha...camapk2 pun mesti sedap tu cik... boleh lah bagi org kampung rasa...hehe

    ReplyDelete
  2. Wahhhhh.. macam best je.. :D

    ReplyDelete
  3. komfem sodap tu cik oii. share share lerr, kita kat sini pandai masak nasi putih jer . hahaha

    ReplyDelete
  4. tiba-tiba rasa nak makan nasi ayam jugak... sedapnyeee :)

    ReplyDelete
  5. amboii cik..main campak2 noh ! tak terpelicik kerr minyak tu ? main campak je ayam hehe..:D
    nampak sodap tu..walaupon cik campak je :)

    ReplyDelete
  6. Campak2x pon jd jgk..slmt xjd nasi grg cik.hihihi ;p

    ReplyDelete
  7. Ermmm...da lma xmkn ayam.B'liur plak bca entri cik ne.xpa,xlma gji kn.t nk mkn aym puas2 tmbhkn babat dlm bdn ne :)

    ReplyDelete
  8. campak2 pun teliur mnengoknya..hehehe... cam sedap je..hehe

    ReplyDelete
  9. campak pun campaklah janji kenyang. hehe

    ReplyDelete
  10. nak gambar nasi ayam cikkk

    ReplyDelete
  11. wah masak cik nasi ayam, mesti sedap kan :)

    ReplyDelete
  12. campak2 ? wahwah.. campak jan xcampak.. hohoho..

    ReplyDelete
  13. mcm beli jer tu cik..hahahhaa.. ok2.. cik yg masak.. sdp2... :p

    ReplyDelete
  14. berbloging joging ke sini ; hehe

    ReplyDelete
  15. Ayut dtg tgk cik...... ;)

    ReplyDelete
  16. Tu sapa punya pinggan tu Cik.....nasib besau ayam dia....Kalau bahagian kepak, make tak cukup tu Cik.... katanya tamak haloba hehe
    Wah manalah MIL dan suami tak sayang pandai buat nasi ayam...

    ReplyDelete
  17. Campak-campak pun ikut selera kita ek....dah siap jangan lupa letak resepi kat sini yea....

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee