Wordless Wednesday || Nasihat

Penulis : Cik Puan Masa : 8:05 AM Comments : 12 Labels :
Assalamualaikum wbt :)






Nota Jari Kaki : Bumi bukan nya besar mana pun..Pusing....pusing...pusing jumpa balik.Ingat tuuuuuuuu :)

12 comments:

  1. Sebaiknya jgn mengutuk org tak baik
    Kalau akhirnya terpaksa minta tolong org yg dikutuk tu tanda Allah nak tunjuk kesilapan besar yg telah kita lakukan... itu baru di dunia cik..

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...cik puan,

    ada benar jugak penyataan tu... setuju.

    mselim3

    pls: yg penting kita "nusnuzan" aje sesama kita...kan!

    ReplyDelete
  3. betulll...setuju sangat Cik...pi mai..pi mai tang tu jugak kan?? balik2 jumpa jg kan...
    tak perlu sombong atau bongkak...:)

    ReplyDelete
  4. btl 2 dear,,,blh jd owg yg kta bnci jg akn jdi owg yg kta syg :)

    ReplyDelete
  5. betol2.. jd jgn kutok2 org.. hihi

    ReplyDelete
  6. betulll cik puan. saya stuju!!

    ReplyDelete
  7. betul tu cik puan....so berpada-padalah dalam berkata-kata.....

    ReplyDelete
  8. Betul tu kak.. slalu macam tu.. In Shaa Allah,sama2 kita ubah tabiat buruk,slalu bfikiran psitif dan bpandangan baik..

    ReplyDelete
  9. betul tu... sape kite ni nak kutuk2 org ye dok... kite pun bknnya sempurna... lg 1 deqla tambah eh, selalunya org yg kita benci/menyampah tu la yg kita akan syg nanti.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  10. betul tu cik...kalo boleh jangan la kutuk2 nanti susah kita nak minta tolong dia jugakan....mana taukan...

    ReplyDelete
  11. betul jugak kan cik,sama2 kita beringat ^_^

    ReplyDelete
  12. thanks cik,kerana mengingati..selalu terjadi sedemikan kan...

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee