Wordless Wednesday || Dsgain Kad

Penulis : Cik Puan Masa : 11:17 AM Comments : 17 Labels :
Assalamualaikum wbt :)


Mintak ampun yae mama..cik curi pic tu..hihihi.
Special for u mamaaaaa....Cik nak dsgainkan kad kawen,tapi mama dah kawen.Jadi cik dsgainkan jae lah contec card.Tak lah cantik mana pon,maklum lah cik baru jae berjinak-jinak dalam bidang dsgainer ne..kohkohkoh




Nota Jari Kaki : Psssstttttttt....untuk deqla pon ada.Nanti cik upload,cik nak kemas-kemaskan dulu mana yang patot ek...

17 comments:

  1. hihi...ada bakat cik ni.... boleh buat bisness ni cik....
    untuk kak ndakda kah?? haha

    ReplyDelete
  2. Huwaaa..pandainyer dia design...nnt design utk sy plak ye..ngeeeee :)

    ReplyDelete
  3. cantik...hijau sungguh! hehehe...ingat header mama yg baru tadi :P

    ReplyDelete
  4. cik...akak nak jugakkk !! seriously.. cantik tuuu..I like :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. orite....nt ade mase cik buatkan tuk kak roha jugak yae ;)

      Delete
  5. salam. not bad :) bole tahan..

    ReplyDelete
  6. Oh... manis warna hijaunya.
    Apa lagilah yg Cik sibuk nak mengemas tu

    ReplyDelete
  7. Hi cik puan..sya adik adrianna..sya folo blog cik puan.. :)

    ReplyDelete
  8. bestnya pandai buat..memang berbakat cik ni :)

    ReplyDelete
  9. designer ni penuh kesabaran dan teliti . tak mcm saya ...

    ReplyDelete
  10. kaler hijau lagi...cantiknya....

    ReplyDelete
  11. salam,...
    ada bakat jugak tahniah..

    ReplyDelete
  12. alamak.. cantik nye la hai hijau.. kaler peberet alise tu..

    ReplyDelete
  13. comey.. cik berbisnes design kad la skng... manyak untung maaa...

    ReplyDelete
  14. Ni mmg betul betul tengah kemaruk mendesign ni....semua orang pun dia nak designkan haha... Buh kat ne tu Cik? kat blog ke.... tak faham le mak maklum je le dah senja!

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee