Amaran Angin Kencang Dan Laut Bergelora Ketegori Kedua

Penulis : Cik Puan Masa : 9:06 AM Comments : 10 Labels :
Assalamualaikum wbt :)


9 Januari 2014
Berita ne cik dapat dari faceboook.Tapi macam biasa lah kan,kita tak tahu setakat mana kesahsihan nya.Apa-apa pon doakan jae semoga kita tak terkena tempias nya..Terutamanya buat penduduk persisiran pantai kat sabah ne yae.

10 comments:

  1. ada juga member antar di FB kakak ni Cik.. husband kwn tu tentera tau.. takut jgk.. erm! apa pun berdoa lah moga kita semua dijauhkan dr segala mcm bencana alam.. di samping tu kena alert jugak lah...kan...

    ReplyDelete
  2. haa gud info ni cik..yup memang kita tak tau akan kesahsihannya but sekurang-kurangnya kita boleh bersedia kan cik ?

    erm cutilah gamatnya makan makanan laut..laut bergelora nelayan mogok hehe :D

    ReplyDelete
  3. In Shaa Allah... sama-sama doakan kak.. Amin ya Rabbal Alamin...

    ReplyDelete
  4. Bila amaran sudah diberikan sebaiknya bersiap-sedia jgn buat tak tahu.
    Kakak bila baca ini tak tahulah tetiba ingat banjirlah, ingat tsunamilah... takut!!

    ReplyDelete
  5. Moga takder la musibah melanda..sama2 kita doakan....dan kena berhatihati...risau lak akak...

    ReplyDelete
  6. semoga kita semua terlepas dari bencana, berdoalah minta semuanya selamat.. amin..

    ReplyDelete
  7. berjaga-jaga lah sebarang kemungkinan boleh berlaku kan....

    ReplyDelete
  8. ada jugak tgk kat FB.. moga dijauhkanlah perkara2 yg mcm ni.. nauzubillah....

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee