Bila Mak-Mak Attend Kenduri

Penulis : Cik Puan Masa : 12:19 PM Comments : 25 Labels :
Assalamualaikum wbt :)



Bila golongan veteran menghadiri kenduri..Semua tak ingat dunia.Naseb baik husb tak ikot beb..Boleh lah berjimba sakan...Phewwwww khelasssss kau jah!Kenal tak mana satu cik????
Semua ne kawan cik masa belajar sama-sama kat belia dan sukan 4tahun yang lalu.Masa tu smua belia-belia.Sekarang dah veteran-veteran.Semua dah kawen kecuali yang tudung putih kat atas ne dengan tudung orange kat gambar pertama tu.
Yang ne baby adam..Pernah cik story mory kat blog ne.Boleh rujuk sini kalau rajin lah yaeee ibuk-ibuk...hihihih.Yang mak-mak dalam gambar ne masih berhoneymoon dan masih menanti rezeki dari Allah...hihihihi
Sila abaikan makcik kat belakang tu dan babat cik sekali..Sesungguhnya tyme cik pose cik dah tak hingat dunia.Yang cik rasakan tyme tu,dunia adalah milik cik seorang..kohkohkoh
Baju orange kat hujung tu adalah tuan rumah.Dah berkahwin dan mempunyai anak 3 tapi perangai mak aihhhhhh..Depan mentua ayu beb,tapi bila depan kitaorang gila-gila dan sangat sporting.
Letak sekali gamba baby adam ne.Baby sporting sebab apa cik kata sporting..Sebab dari kitaorang sampai sehinggalah kitaorang balik dia tak nanges pon.Ada nanges tapi kejap jae tu pon sebab dia haus.Lepas tu tido balik..Senang sangat ibu nya nak berjimba...
Tak habis-habis lagi bergambar.Dalam keta pon sempat pose..Masa ne kitaorang balik dah,tumpang keta suami kawan cik.Tahan jae lah suami kawan cik tu.Bila dah geng mak-mak berjumpa,gelak jae lah yae..Korang mesti macam tu jugak kan..Ellehhhhh jangan tak ngaku lah :P



Nota Jari Kaki : Macam ne lah bila anak hantu dah jumpa geng.Anak hantu bukan menantu yae..kohkohkoh

25 comments:

  1. sekali sekala terlepas dari rumah..
    seronok menyembang

    ReplyDelete
  2. hahaha.. bila dah jumpa geng2 tu,mmg lah tak ingat dunia cik...berjimba sakan lahkan + gosip lagi...hahaha..
    wah! ada bakat sdh tu cik cara gendong baby tu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada bakat sudah jadi mama budak kan kak atie...hahhhahhaaa...

      Delete
  3. Haruslah...namanya pun pompuan hehe...OKlah gak tu perempuan yg masih dalam honeymoon...yang OKje ni pompuan dah nak pencen pun masih berjimba tak hengat dunia kalau jumpa geng! hehe,

    ReplyDelete
  4. comelnya baby adam..takpe cik,belajo pegang baby dulu..karang tak kekok kan hehe..:D
    gorgeous Puan is posing..hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah terer dah cik pegang baby ne kak roha..pegang cenggitu je lah...nak mandikan..nak susukan belom terer lagi..kohkohkoh

      Delete
  5. mestila kenal..yang paling comei tu cik..hehee...seronok bila jumpa ramai2 kan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. comei ke????nahhhhhh lolipop...g main jejauh..hahahha :P

      #seronok nye bile ade org cam muke cik :D

      Delete
  6. Hiks, seronok leteww dapat jumpa kawan2 lama. :D

    ReplyDelete
  7. Bila dah bertemu balik teman masa belajar memang akan banyak cerita.
    Kakak pasti masa macam tak cukup nak cerita sebab masing-masing nak bercakap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah tu kak zakie..masin2 nak bercerita..tak tahu mana satu nak dengar...hiihihh

      Delete
  8. heee... babam pun comey la cik... ni gmbr2 ada cik upload kat fb... kan cik? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. phewwwwwww...malu cik *blush*

      aahh..ade..tapi sikit jeeee...

      Delete
  9. hehe, biasa lah cik kalu jumpa kawan2 mang camtu.
    Tak ingat dunia dah.. Btw, abaikan je lemak tu. kau hado?
    Hahaha.. cute laa baby adam tu . Geraam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eda!give me five!eda jugak lah yang memahami cik...huahuahuaaaa....

      Delete
  10. kalo encik asben ikot xleh la nk giler2 ngn kengkwn.. hikhik..

    tetap vogue walaupon dh veteran

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah..kalau husb ade tak boleh lah nak keluarkan tanduk ne hahhhh...kacau daun je kan ezy...so baik tinggalkan kat umah...

      Delete
  11. bambamnye pipi baby adam. geram tgk hehe.

    ReplyDelete
  12. mama ni dah lama tak ke kenduri ni.. hihi

    ReplyDelete
  13. Kemain berjimba ngan kenkawan yek...siap berselfie...lagi tu...comey comey

    ReplyDelete
  14. Wah..seronoknya.. hehehe... baby tu tomei sngat...

    ReplyDelete
  15. biasalah law da lma xjmpa kwn lma,mmg xingt dnia,,,bambam pun da owg syg,,,jnji sht dn kuat kn cik??? :)

    ReplyDelete
  16. Insya Allah..ad rezeki ye... :) mak2x dtg knduri mmg tayang anak jela nmpk ye..hihihi

    ReplyDelete
  17. cik puan.... cantik tudung kaler purple tu....

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee